Skip to content Skip to footer

שולחנות מתוקים לאירועים

שידרוג מתוק לאירוע שלכם

כמה זמן חיכיתם ודמיינתם את האירוע שלכם?
עברתם עליו בראש שוב ושוב, על הקייטרינג המושלם, הדי.ג’יי המקפץ שכולם מדברים עליו, ההזמנות הדיגיטליות, רשימת אורחים, ביגוד ועוד ועוד….
אבל עדיין משהו חסר לכם, משהו שיקפיץ את האירוע, זיכרון בלתי נשכח.
אז יש לנו עמדת מגנטים, עמדת סלפי אבל מה עם עמדת מתוקים?


נכון, הקייטרינג מספק לנו קינוחים אישיים באירוע, אבל מה עם מתוקים אחרים, משהו שלא נראה בשום בר מצווה או בת מצווה אחרת שהייתם?
בעשור האחרון, מאז שפתחתי את העסק שלי, אחד הדברים שהכי אהבתי ליצור, הוא מתוקים קטנים, מפונפנים, כאלה שהם fine, אבל אפשר להכניס להם איזשהו מוטיב גרפי, איזשהו עיצוב או לוגו.
ככה נולד לו ליין שלם של מתוקים, המשתלבים גם במתנות לאורחים באירועים, גם באירועי חברה כמתנות ללקוחות וגם מקשטים את הברים המתוקים שלי.

אתם בטח שואלים מה אפשר למתג? ומה זה בעצם מתוקים ממותגים?

מתוקים ממותגים הם מתוקים שאפשר לשלב בהם לוגו של חברה, או עיצוב גרפי שהכנו להזמנת הבר מצווה של הילד או הבת מצווה, ומכאן כל הקונספט של האירוע יהיה בהשראת המיתוג שהכנו בהזמנה. או לחילופין, הילד או הילדה אוהבים קונספט מסוים כמו חדי קרן או משחק גיימינג, אנחנו ניקח את המוטיב הזה, נעצב אותו  ונדאג שהוא יופיע על מרבית המתוקים שיוכנו בעבודת יד ויעטרו את שולחן המתוקים שלכם.


אפשר למתג הכל כמעט, החל מעוגות מעוצבות וממותגות, עם הלוגו של החברה או של האירוע.
אפשר למתג עוגיות, אפשר למתג נשיקות מרנג, אפשר למתג קאפקייקס, קייקפופס ואפילו מקרונים.


לצורך המיתוג והעיצוב אנחנו נשתמש בדפים אכילים על הגבי בצק סוכר ונוסיף אלמנטים מפוסלים מבצק סוכר על מנת לשדרג את המוצר המתוק שהכנו.


כך למשל עוגיות חד קרן, הודפסו על גבי עוגיות חמאה איכותיות וטעימות וקיבלו תלת ממד ברגע שהוספנו לכל אחת קרן מתאימה בזהב ותלתלים צבעוניים שפוסלו מבצק סוכר בעבודת יד.
הכנת שולחן מתוקים דורשת שעות רבות של תכנון ועיצוב עוד הרבה לפני שנגשנו לביצוע והכנת המתוקים לשולחן.


בד”כ נדרשים שבועיים של עבודה על שולחן מתוקים, על מנת שיהיה מושלם.


לאחר התכנון, אישור הקונספט של השולחן ואישור הצעת המחיר, אני יוצאת לדרך, ראשית עם איתור פריטים, כלים ומפות שישתלבו עם הקונספט שבחרנו. לאחר מכן אני יושבת על המחשב ויוצרת מעין לוגו, או שילוב של מספר תמונות עם כיתוב שאוכל להשתמש בהם לעיצוב המתוקים שלי. לעיתים תהיה תמונה אחת עם כיתוב שתלווה את כל המתוקים, החל מנשיקות המרנג ועד לקאפקייקס. לדוגמא: הלוגו של משחק המחשב מיינקראפט עם הכיתוב “יהודה חוגג בר מצווה” או לחילופין, מספר תמונות מהמשחק מיינקראפט, שיתנוססו לחילופין על העוגיות ועל הקאפקייקס וייצגו את המשחק בכללותו.


רק אחרי שעיצבנו את הקונספט בצורה גרפית, אני ניגשת לסקיצה של העוגה. העוגה חייבת להתכתב עם נושא האירוע, בר מצווה, בת מצווה, חתונה או אירוע חברה. לאחר קבלת האישור מהלקוח, רק אז, אני יוצאת לדרך ומתחילה בהכנת המתוקים לשולחן.


השולחן לרוב יכלול, עוגה מעוצבת, קאפקייקס ממותגים, עוגיות מעוצבות, נשיקות מרנג ממותגות, קייקפופס (עוגות אישיות קטנות על מקל), מקרונים, קינוחים בכוסות, טארטלטים וכמובן סוכריות גומי צבעוניות, בצבעי שולחן הקונספט הנבחר, בצנצנות יפות ומפונפנות שיעשירו את הנראות הסופית של השולחן, ויתנו ממד נוסף לשולחן, הן מבחינת הצבעוניות והן מבחינת האפשרויות. הרי שממתקים כולם אוהבים. גם ילדים וגם מבוגרים. 


שולחן מתוקים הוא בהחלט משהו שצריך לתכנן אותו מראש ולקחת אותו בחשבון כשאנחנו מתכננים את האירוע שלנו, בעיקר מבחינה תקציבית. אבל ברגע שבחרנו שולחן מתוקים לאירוע שלנו, תהיו בטוחים שהאירוע שלכם ייחרט בזיכרון של האורחים שלכם וישאיר לכולם טעם של עוד.
חוגגים בקרוב אירוע חשוב?


דברו איתי, בטוחה שיש לי כמה רעיונות מתוקים להציע לכם 😊
שיהיה במזל טוב!

קטגוריות
נוספות

Translate »